Ascendancy
Free and able to flaunt her body in her clothes and with the accessories that give her strength and place her at the center of her community. A social role of ancestry and influence that passes through one’s image so that it can connect with itself and with people. She is the guide woman, teacher and spirit who stimulates new awareness, with her choices, putting herself at the service of others.
She overcomes the common tendency of comparison and adaptation to an imposed model of perfection and chooses sharing, respect and union between feminine energies in relationships and in the choice of what completes her external figure, the one with which she presents herself in the his environment, in his relationships. The value of inclusion passes through the choice of accessories that are the result of a production process steeped in social redemption and female entrepreneurship. Sustainability is the key in the choice that moves it towards products with a low social and environmental impact.
Ascendancy is the value of the woman who has the power to stand up in the collective good: the ability to unite and elevate souls, through her awareness, her knowledge and the feeling of her.
Ascendancy
Libera e capace di ostentare il suo corpo nelle vesti e con gli accessori che le danno forza e la pongono al centro della sua comunità. Un ruolo sociale di ascendenza e influenza che passa attraverso la propria immagine perché possa connettersi con sé stessa e con le persone. É la donna guida, maestra e spirito che stimola nuove consapevolezze, con le sue scelte, mettendosi al servizio del prossimo.
Supera la tendenza comune del confronto e dell’adeguamento a un modello di perfezione imposto e sceglie la condivisione, il rispetto e l’unione tra energie femminili nelle relazioni e nella scelta di ciò che completa la sua figura esteriore, quella con cui si presenta nel suo ambiente, nelle sue relazioni. Il valore dell’inclusione passa attraverso la scelta di accessori che sono frutto di un processo produttivo intriso di riscatto sociale e imprenditoria al femminile. La sostenibilità è la chiave nella scelta che la muovono verso prodotti a basso impatto sociale e ambientale.
Ascendancy è il valore della donna che ha il potere di ergersi nel bene collettivo: la capacità di unire ed elevare gli animi, attraverso la sua consapevolezza, la sua conoscenza e il suo sentire.
TEAM
Art Director & Photographer: Tea Guarascio
Model: Bianca Borck
Make Up: Martina Crugliano
Stylist: Daniel Vallet Galera
Show-Room: Marc Juan Comunicación
Text: Anna Laura Giorgio